Velkommen til foreldremøter tirsdag 03.09.19

Skoleelever

Vi starter i auditoriet Helios ved kantinen med generell informasjon. Deretter går den enkelte klasse med kontaktlærer til klasserommet for informasjon og mulighet til å bli bedre kjent med de andre foreldrene i klassen.

Vg1 kl. 18:00–20:00

Vg2/VG3 kl. 19:00–20:00

Vi ønsker å jobbe tett med foresatte for å ha videre fokus på en trygg og god skolehverdag for den enkelte elev. Vi håper noen av dere, gjerne en foresatt fra hver klasse, ønsker å være med i et foreldreutvalg. Vi blir sammen enige om hvor ofte vi skal møtes, men det er fortsatt viktig at vi jobber sammen for at ungdommene våre skal ha en best mulig ungdomstid.

Dersom du ønsker hjelp med å laste ned Skolemelding, har spørsmål om It's learning eller liknende, er vi tilgjengelige for dette også.

Vi ser frem til å møte dere alle sammen!

Siv Børven Moberg
rektor