Sportmania på Persbråten på Sommerskolen

en person som klatrer på en fjellvegg

Er du glad i idrett og trening? Liker du å være i aktivitet og prøve nye idretter? Bli med å teste volleyball, styrketrening, spinning, frisbee, klatring, fotball, innebandy, bordtennis, badminton og mer.
Her kan du velge mellom mange ulike aktiviteter, og du får muligheten til å bli kjent med andre elever som er interessert i idrett.
Det vil være idrettslærere som organiserer innholdet og tilpasser nivået.

Her finner du årets kurstilbud

Slik melder du på

Påmelding til Sommerskolen Oslo foregår fra 11. mars kl. 09:00 til 21. mars kl. 16:00 på Sommerskolenoslo.no

Alle skal meldes på det trinnet de går på våren 2024.
Du kan sette opp en ønskeliste på inntil fem kurs, og prioritere kursene fra 1 til 5. Det anbefales å sette opp fem kurs, siden dette øker sjansen for å få kursplass i loddtrekkingen.

Mandag 8. april får dere beskjed om eleven har fått kursplass. Alle vil enten få én kursplass eller én plass på venteliste når plassene fordeles.