Persbråten E-sport

Som elev ved Persbråten får du muligheten til å utvikle talentet ditt gjennom skoleopplegget, aktiv turneringsdeltagelse, og med motiverte lærere/trener og medelever. Det er også mulig å tilrettelegge for deg som allerede spiller i klubb eller lag.

Tilrettelegging

• Elever som deltar på toppidrett E-sport på Persbråten har muligheten til å ha eget opplegg i egen klubb, eller trene på skolens E-sport rom.
  • Mulighet for sportslig fravær ved deltagelse i Turneringer som ikke avholdes lokalt.
  • Har du ikke et treningsopplegg gjennom egen klubb er det trening på skolens E-sport rom.

Vi kan tilby

• To E-sport treningsøkter i uken, Mandag 08:20-09:50 og Onsdag 08:20-10:50.
  • Tilgang til E-sport treningsrom, både under vanlige økter og til tider utenfor skoletiden.
  • Elever som går idrettsfag har muligheten til å benytte seg av Persbråten Styrkerom inntil 2 økter i uken deler av skoleåret etter avtale med skolen.
  • Hovedfokus på Treningene: Basisferdigheter, taktisk ferdigheter, kommunikasjon, og spill.

Søknad

Elever som går på Persbråten E-sport kan velge mellom to studieretninger:

1. Idrettsfag m/toppidrett
  2. Studiespesialisering m/toppidrett

Les mer om toppidrett på Persbråten her

Lars-Erik Strand.jpg

Lars-Erik Strand