Opptaksdag - ferdighetsvurdering 17. april for nye elever

Tre personer

Alle idrettselevene må fylle ut informasjon om seg selv på forhånd, fristen var 02.04.

Hvis du ikke har gjort det, ta kontakt med Lars-Erik Strand.
Her ligger lenke til skjemaet som du skal fylle ut.
Vi poengterer at alle som ønsker toppidrett, må fylle ut skjemaet. Hvis ikke, blir du ikke vurdert til toppidrett. De fleste har allerede fylt det ut, men vi mangler noen.

Inntaket på studiespesialisering med toppidrett.

• Elever som søker studiespesialisering med toppidrett, tas inn 50% etter ferdighet og 50% etter karakterer.
  • Alle søkere på studiespesialisering med toppidrett vil bli rangert ut fra ferdighet uavhengig av idrett.
  • Vi har 30 plasser på studiespesialisering med toppidrett. Hvis du ønsker å komme inn på Persbråten, anbefaler vi deg å sette opp andre valg på skolen for å få mulighet til toppidrett.

Opptaksdag - ferdighetsvurdering på Persbråten for studiespesialisering med toppidrett er onsdag 17. april.

• Det er viktig at du ikke stresser for denne dagen, for oss handler det også om å bli kjent med deg.
  • Målet for opptaksdagen er at du skal få vise deg frem på best mulig måte. Husk at du allerede viser deg frem der du konkurrerer, og vi vil ha dialog med trenere der det er nødvendig.
  • Hver elev skal vise ferdighet i sin idrett og ha et intervju i etterkant.
  • På opptaksdagen blir du bedre kjent med oss, og derfor vil det være lettere å ta kontakt om du lurer på noe underveis. For oss handler det om at du kanskje bli enda mer trygg på valgene dine og hvordan ting blir til høsten.
  • Vi håper at alle holder seg friske og får trent godt i denne perioden frem til vi møtes på opptaksdagen.
  • Vi gleder oss til å treffe dere alle 17. april ! Husk at det bare er å ta kontakt hvis du lurer på noe, og du finner oss også på Facebook og Instagram.

Informasjon om dagen ligger som vedlegg i en egen boks nederst på siden. På pc ligger den til høyre.

Informasjon opptaksdag / ferdighetsvurdering 17. april

Lars-Erik Strand.jpg