Årets innsamlingsaksjon 1. april

Right to Play skoleaksjon

Det er mange måter å samle inn penger til aksjonen på.
Spleis:
På Spleis.no kan du søke opp Right To Play, og her ser du kampanjen Persbråten vgs innsamlingsaksjon 2022. Klikk start en Spleis og skriv navnet ditt på spleisen, så er du i gang.

Vipps:
Har du gjort en jobb hjemme, pantet flasker eller samler du inn ved å henvende deg til folk på gata eller hjemme, er Vipps et veldig godt alternativ.
Bruk vippsnummer 511323 og husk at de som vippser, skriver navnet ditt og klassen din i kommentarfeltet så det registreres på deg.

Jobb:
Kanskje du har avtalt med jobben din eller en annen bedrift om å donere et dagsverk til Right To Play? Da kan arbeidsgiver sette inn penger på kontoen til Right To Play.
Right To Play sitt kontonummer: 1503 93 49350
Betalingen må merkes med ditt navn og din klasse for å bli registrert på deg.

Elever som ikke ønsker å være med på innsamlingsaksjonen, må være på skolen og jobbe med et eget opplegg 8.00-15.15.
Her kan du lese mer om Right To Play.

Persbråten plakat 2022_A3_internt bruk.png