Talentsenteret i realfag på Persbråten ser etter elever fra ungdomsskole og videregående!

Bitbot

Talentsenteret er for dem som trenger ekstra faglige utfordringer, som er spesielt ivrige etter å lære, og som kanskje kjeder seg fordi de raskt mestrer de oppgavene de får. Vi tar utgangspunkt i teoretiske realfag som matematikk, kjemi, fysikk og biologi, og integrerer de med teknologiutvikling, prototyping og praktisk bruk av teori. Talentsenterets deltakere vil i løpet av skoleåret jobbe i tverrsnittet av teoretisk realfag, praktisk ingeniørfag, kunst og design.
Høyttaler

Så hvis du synes det virker spennende å lære om strøm ved å bygge egen forsterker eller lære om aerodynamikk ved å skyte opp egne modellraketter er dette plassen for deg.

For mer informasjon om hvordan du søker, klikk her.

Søknadsfrist: 23. april 2021.

Kontaktinformasjon på Persbråten:
Marte Petersen-Øverleir