Nå kan du melde deg på aktiviteter i sommerferien!

Elever syr i stoff

Bli med på gratis aktiviteter og kurs over hele byen. Aktivitetene skjer i starten og slutten av sommerferien, i uke 25, 26, 32 og 33.

Tilbudet er gratis. Du betaler ingenting for å bli med. Vi starter hver dag med gratis frokost!

Sånn melder du deg på

Du kan melde deg på kurs med Sommerskolen Oslo via sommerskolenoslo.no. Påmeldingen er åpen fra 9. mai til og med 19. mai.

Du setter opp en ønskeliste med inntil fem kurs, og prioriterer kursene fra 1 til 5. Nr. 1 er det kurset du aller helst har lyst til å bli med på.

• 23. mai får du vite om du har fått en kursplass. Du vil få én kursplass eller én plass på venteliste.
  • Fra 24. mai kan du melde deg på ledige plasser eller ventelisteplasser.
  • Du kan rykke opp fra venteliste til ledig kursplass helt frem til 3. juni.

Se årets kurs

Mange av kursene har fysisk aktivitet hver dag. Vi spiller for eksempel fotball eller driver med klatring. På flere av kursene lager  vi også mat. Kanskje synes du det er morsommere med programmering og gaming? Vi har kurs for det også!

Les mer om alle sommerens kurs. Vi håper du finner noe du liker!