Vi gratulerer vinnerne av futsalturneringen og ønsker alle en velfortjent juleferie!

Aktivitetsdag forsde

I faget Treningsledelse sto elevene på idrettsfag Vg3 for all planlegging og gjennomføring av det store årlige arrangementet de to siste dagene før juleferien. Halvparten av elevene i 3IDG og 3IDH var delt inn i grupper med ansvar for grundig planlegging og gjennomføring av blant annet futsalturnering, bordtennisturnering, sjakkturnering og kiosk. Resten av elevene i de to klassene jobbet som funksjonærer i julecupen.

Det var mange aktiviteter å delta i og prøve ut: klatring, tai-chi, yoga, bryting, styrketrening, sjakk, bordtennis og selvfølgelig futsalturneringen som gikk hele dagen med utrolig spennende finaler dag to. Til slutt fikk alle være med på en hyggelig avslutning med tale av rektor, imponerende musikkinnslag og ikke minst premieutdeling i Pershallen.

Vinnerne av de forskjellige turneringene ble premiert. I tillegg var det utdeling av premier til beste kvinnelige og mannlige spiller. Det ble også delt ut premie for beste antrekk under futsalturneringen. Forsidebildet viser vinnerne av julecupen, futsal gutter, nemlig «Team Snake» (2STA) som vant mot «Die Mannschaft strikes back» (3IDH). Det beste jentelaget «Friske fraspark» (lærerne) vant mot jenter 1STA. Diba vant bordtennisturneringen (se bilde). Vi gratulerer alle vinnerne og takker alle deltakere og publikum for god sportslig innsats!

Mest av alt takker vi elevene i 3IDG og 3IDH (og idrettslærere) for to fantastisk morsomme dager fylt med idrett, latter og mye konkurranse!

Aktivitetsdag